VIXEN Awards 2023: Les om mine tanker om årets vinnere og drømmen om å delta i den store influencer-festen

Hei alle mine fantastiske lesere!

Dersom du ikke ønsker å vite hvem som har vunnet VIXEN AWARDS 2023 ikke bla videre, klikk deg ut😅

God Tirsdags aften! På fredag var det en helt fantastisk dag. Jeg var ferdig med skolen rundt klokken 14, og kom hjem for å gjøre noen husoppgaver.

Så lagde vi også den tradisjonelle tacoen som vi pleier å ha på fredager. Jeg er som regel ansvarlig for å skjære opp alle grønnsakene.

   

Etter dette fulgte jeg selvfølgelig med på VIXEN Awards 2023. Jeg elsker å se på det, og en av mine største drømmer er å være til stede på Vixen, selv om jeg ikke skulle ønske jeg hadde vært en kandidat. I dette innlegget vil jeg dele mine tanker om årets vinnere av VIXEN Awards 2023.

For de som ikke vet hva Vixen er, så er altså VIXEN er en stor fest for å feire og nominere influensere i ulike kategorier, som årets forbilde, årets beauty influencer og årets stjerneskudd. Det er rett og slett en fest for å feire influensere.

 

Noen av vinnerne:

 

Hedersprisen: Emilie Nereng

Årets influenser: Mote: Jenny Skavlan

Årets influenser: Beauty: Leah Isadora Behn

Årets influenser: Helse: Wasim Zahid

Årets influenser: Sport og Trening: Magnus Midtbø

Årets influenser: Reise og Friluftsliv: Julie Valsø

Årets Influenser: Livstil: Julie Lorentzen

Årets influenser: Interiør, bolig og uterom: Mads Clemmetsen

Folketsfavoritt: Jørgine Massa Vasstrand aka funkygine

Årets influenser: Mat: August og Martin

Årets Influenser: Julie Lorentzen

 

Altså jeg er ekstremt fornøyd med alle de som vant i går, de er alle helt fantastiske og jeg følger hver og en av dem. Har egt ikke så mye tanker utenom at jeg er kjempefornøyd med årets vinnere, det er så veldig velfortjent<3<3

Så du på VIXEN Awrads? Er du fornøyd med de som har vunnet?

Hva ønsker du å se mer av her på bloggen, generelt dagen, oppskrifter og litt tanker og sånt?

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg