5 Irriterende Ting Jeg Hater

Hei alle mine fantastiske lesere❤️

I dette innlegget har jeg blitt inspirert av andre bloggere når det kommer til “Top 10 ting jeg ikke liker som er på grensa til å hate”, men jeg har vurdert og kortet ned litt fordi det ikke er så mye jeg faktisk hater. Så hold ut, for å finne ut hva jeg hater. Jeg bruker ordet hater fordi det er ting jeg faktisk hater, og jeg vet at hater er et sterkt ord.

 

  • Jeg liker ikke når jeg tar buss, og noen setter seg foran meg og drar ned setet slik at jeg nesten klemmer beina mine. En gang skulle jeg til pappa, og det var seks ledige seter på den andre siden av midtgangen, men denne personen satte seg foran meg der det ikke var ledige seter, og dro setet bakover og lenket seg. Jeg ble så sint at jeg ville si fra, men torde ikke fordi det var mange andre på bussen. Satt der med vondt.
  • Jeg liker heller ikke å miste så mye hår. Jeg mister såpass mye hår at jeg faktisk er engstelig. Jeg har ikke sjekket meg, men jeg tape mye, og det er ikke snakk om 100 hårstrå om dagen, det er mye mer. Og det hater jeg veldig.
  • Jeg liker ikke når skolen legger opp til altfor mye lekser, innleveringer og prøver. Heldigvis har jeg ikke hatt så mye i det siste, så det er bra. Men det er noe jeg hater.
  • Jeg liker heller ikke at folk er sarkastiske. Noen tenker kanskje at det er bare for å være morsomt, men nei, jeg hat*** at folk er sarkastiske.
  • Jeg liker ikke når noen forskjellsbehandler andre. Jeg får så vondt av å se at det faktisk er forskjellsbehandling her i Norge, noe som skjer fordi folk mener at noen ikke er like mye verdt som dem, og det irriterer meg veldig. Det skjer ikke bare ute på gata, men det skjer overalt hvor det er mennesker; på skole, i butikken, på restaurant, og ja, alle steder det er mennesker. Merker jeg at jeg blir så forbanna når jeg ser det. Jeg mener at ALLE bør tenke seg om, og gå i seg selv, fordi VI ER ALLE MENNESKER. Så why forksjellsbehandle.

 

Jeg hater disse 5 tingene fordi de kan være så irriterende og gjøre livet vondt. Jeg vil gjerne høre om hva dere irriterer dere over.

Så nå vet dere et par, neida 5 ting jeg ikke liker som faktisk er på grensa til å hate. Så er det noe dere merker dere irriterer dere over som faktisk er på grensa til å hate. Skriv i kommentarfeltet, hva dere irriterer dere over og gjerne skriv en kommentar om hva dere faktisk vil se på bloggen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg