5 ting jeg vil gjøre i juli

Hei alle mine fantastiske lesere!

Nå er en ny måned i gang, og jeg har tenkt å starte hvert kanskje ikke alle blogginnlegg med hva som skjer i juli/ noe jeg gleder meg til:-) SÅ her har vi 5 ting jeg vil gjøre i juli.

 

Bading:

Omg, tenk at vi er godt i gang med sommermånedene! Det betyr varme i luften og forhåpentligvis i vannet. Dette er noe jeg gleder meg skikkelig til og har lyst til å gjøre i juni, nemlig bade! OMG! Jeg kan nesten ikke vente med å bare ta på badetøyet og dra ut i vannet. Det har jeg skikkelig lyst til og gleder meg til.

 

Grille masse/Ha grillfester:

Det er noe jeg har gledet meg masse til, nemlig å ha grillfester og samle familie og venner, og rett og slett grille ute i det fine været. Med leker og aktiviteter som er morsomme om sommeren. Se under.

 

Dra til Danmark:

Sommeren er bare så vidt i gang, og det betyr at folk reiser. Så skal jeg til Danmark på ferie med familien, og det skjer allerede neste uke OMG. Selvfølgelig kommer jeg til å oppdatere dere på hva som skjer og dele bilder (følg meg også på Snapchat hvis du er ny, FRIALB, så legges det ut mer videoer fra ferien<3<3.

 

Dra på pikniker med venner:

Jeg elsker å ta med et pledd og bare sette meg i en park med noe å drikke, jordbær og bringebær og noe å knaske på. Det er så koselig, spesielt i sommervarmen (hvis været tillater det).

 

Trening/Trene utendørs:

Skal prøve å bli flinkere til å trene. Skal også fortsette med å gå lange turer, som jeg elsker, men også trene litt mage og armer (ikke biceps, ikke sånn). Så det skal jeg få til.

 

Så hva er dine planer for juli? 🙂 Snakkes <3<3

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg