Dag 2 i Danmark: Ble angrepet av en veps🐝, Badeland🛁

Heia alle fine folka!

God tirsdag kveld! NÄ har jeg satt meg veldig godt til rette med et Cola-glass og godteri, og ser pÄ en serie mens jeg er klar for Ä skrive dette blogginnlegget.

I dag har det egentlig ikke skjedd sÄ veldig mye i motsetning til i gÄr da vi kom til Danmark. Men den fÞrste natten i Danmark er overstÄtt, og jeg har sovet noksÄ greit. Fikk et par timer pÄ Þyet. Jeg er ikke vant til Ä sove i en enkeltseng, sÄ det var nok det som gjorde at jeg ikke fikk sovet sÄ mye, men noe fikk jeg i alle fall.

VÄknet i dag kl. 10:00, da var de fleste oppe, inkludert min mor og broren min. SÄ satt jeg meg ned med telefonen og sjekket noen e-poster, Snapchat og Instagram. Deretter spiste vi en kjempegod frokost med rundstykker, og det var veldig godt. Etter frokosten var det pÄ tide Ä ordne seg, for da skulle vi ta en tur til byen (Skagen).

Det er en veldig fin by, men det er lite parkeringsplasser. Det var helt umulig Ä finne parkeringsplass i Skagen, men til slutt fant vi en. SÄ besÞkte vi mange forskjellige butikker fordi jeg trengte en bikini. De hadde ikke bikini pÄ det fÞrste stedet, men sÄ var det en liten gangvei gjennom et ÞdestrÞk, og sÄ kom vi til en fullstappet gÄgate med masse butikker og ikke minst 
 ISKREM! Hva er vel ferie uten is? NÄr jeg spiste is var det en psyko veps som bare skulle erte, sÄ jeg ble rett og slett angrepet av en veps. Ikke flaut i det hele tatt. Der i gÄgaten gikk vi i ca. 1 time fÞr vi dro tilbake til feriesenteret.

NĂ„r vi kom tilbake til feriesenteret var det bare Ă„ skifte med en gang og gĂ„ rett til badelandet. Åh, det var et fantastisk badested inne pĂ„ feriesenteret, med sklie og boblebad <3<3.

Da vi kom tilbake til rommet lagde vi middagen som jeg fikk bestemme (alle barna skulle velge en middag hver), sÄ da ble det hamburger. Etter middagen begynte jeg, mamma og broren min Ä spille spill, og utenfor begynte det Ä pÞsregne, og nÄ tordner det. Digget det! SÄ vi har hatt et par runder med familiens spÞrsmÄl-spill og et par runder med Vri-Ätter.

 

SÄ nÄ tenker jeg at jeg skal slappe av, spise litt godteri og se pÄ en serie <3<3 I morgen blir det nok mest bare spill, fordi det kommer til Ä lyne, tordne og regne som bare det. Men vi snakkes, folkens! Det er morsommere med videovlogger, sÄ fÞlg meg pÄ Snapchat der vlogger jeg sÄ mye som jeg rekker og klarer (brukernavn: Frialb). Ikke glem Ä abonnere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg