Dag 4: Stranda🏖, Siste dag i Danmark🇩🇰OMG Dere gjetter aldri hva som skjedde på butikken😅

Hei alle mine fantastiske lesere!

God torsdag kveld, og siste natt/kveld her i Danmark. I morgen skjer det turen går hjemover til Norge og hjem. Det blir så ufattelig trist å dra herfra, det har vært så fint, men samtidig så vil det bli godt å komme tilbake til normalen. Så nå har jeg satt meg ned for å skrive det daglige blogginnlegget og skal begynne å se på en ny serie “RIVERDALE” som er blitt anbefalt, så da får jeg sette meg godt til rette og se den, men først en liten daglig oppsummering.

Dagen startet som normalt de siste dagene, klokka ringte kl 10.00, så var det å sjekke e-poster, Snapchat og Instagram før jeg gikk ned til min bror og mor. Så satte vi på den siste frokosten her i Skagen, spiste som regel rundstykker, er ikke så glad i det brødet her nede.

Etter frokosten gikk turen til LIDL, og dere gjetter aldri hva som skjedde der, vi kom inn i butikken i Skagen også hadde vi med tomme pantebokser og så begynte alarmene å pipe. Så han ene som jobbet der så det, så han ba meg bare gå ut og rundt butikken for der var pantemaskinen, men den var ødelagt, så da fikk vi ikke pantet. Når jeg kom tilbake inn i butikken, gikk vi og lette etter noe snacks vi kunne ta med på stranda, da ble det potetgull, bakevarer og drikke.

Når vi var ferdig der satte vi kursen mot den første stranda, der var det egentlig ikke så fint, også blåste det veldig mye og gåsehudene kom, så her fant vi ut at vi ikke orket å være så da gikk vi tilbake til bilen og pakket inn igjen og satte kursen mot ferisenteret. Da vi kom frem, ville søsteren min og broren min spille tennis, men det var ikke noe høydepunkt, vi spilte ca. 15 min før vi gikk lei og vi hadde booket oss opp på en time.

Så da etter tennis den oppturen bestemte vi oss for å bade en siste gang i badelandet her, tok mange turer i sklien og badet i det deilige vannet. En ting jeg oppdaget er at jeg mest sannsynlig er allergisk mot klor, for når jeg hadde badet en stund, ble jeg kjemperød og det svidde i øynene etter boblebadet.

Så dro vi tilbake til rommet og lagde spaghetti og kjøttdeig til middag, det var veldig godt, og noe vi la merke til var at spaghettien var tykk her nede. Så spiste vi, og så bestemte jeg meg for å ta en tur på stranda (en annen) som var like ved ferisenteret. Det var så fint der, også var jeg litt redd for å treffe på en ørn, fordi det er et ørnereservat rett borte i her, så tenkte jeg, tenk om den angriper, men ørner angriper ikke, sant … Så ringte de andre også spilte vi minigolf for siste gang. Søsteren min vant denne gangen også.

Nå skal vi bare slappe av og nyte den siste kvelden her i Skagen før vi skal ha utsjekk kl 11:30 i morgen. Så juicen er klar og serien er klar, så nå skal jeg kose meg med “Riverdale”. Snakkes i morgen, og da er jeg kommet tilbake til Norge…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg