Dagstur til Oslo (Rikshospitalet)!

Hei alle gamle og nye blogglesere!

I går var jeg på Rikshospitalet i Oslo og snakket med en psykolog. Det var en kjempefin tur, men det som var negativt var at vi måtte opp kl. 06:00 fordi vi hadde time kl. 09:00. Grunnen til at vi måtte opp så tidlig og dra kl. 06:30 var på grunn av kø. JEG HATER KØ. Køen begynte i Drammen og slapp opp før det hadde gått et stykke uten før vi møtte køen i Asker. Det var like greit at vi dro tidlig fordi vi var på Rikshospitalet kl. 09:50.

På Rikshospitalet tror du ikke jeg og mamma gikk oss bort. Altså det å finne det stedet jeg skulle til, inne på Rikshospitalet, var jo kaos. Det var så mange oppganger og dill og dall, men så fant vi ut av det. Så var det å vente til psykologen kom og så ble navnet mitt ropt opp. Jeg var veldig stresset.

Hos psykologen snakket vi om det vanlige, hvordan jeg hadde det psykisk og fysisk, og en ting som jeg ikke tenker å nevne her før jeg er klar for det og den går ut i det store havet, altså hemmeligheten min (en stor hemmelighet som bare noen få vet om).

Da vi var ferdig hos psykologen måtte vi betale. Fy fader og så dyrt det er … og ikke nok med det, det å ha legeerklæring er greit i seg selv, men jeg blir så stresset av dette skolesystemet fordi du får udokumentert fravær med melding og går jo på fraværsgrensen når du laster opp. Det er jo rene testen for å få vondt i huet. Nei fysj.

Når vi hadde kommet oss ut av Rikshospitalet valgte jeg og mamma å stoppe innom Sandvika Storsenter. OMG, jeg hadde aldri vært der før. Det var så stort at jeg fikk vondt i hodet av at overalt hvor jeg så så var det butikker, og det var aldri ende på dem. Så begynte mamma og ja, du hørte riktig, mamma begynte å gå lei. Vi skulle også på McDonald’s så da satte vi kursen mot Asker og bestilte en McFlurry med Daim, Nonstop og Oreo.

Så kom vi hjem og mamma fikk besøk av ei venninne, og hun hadde med barnet sitt. Da lekte jeg litt med henne før det var tid for at jeg skulle jobbe som fritidskontakt og lage vegetar lasagne.

Så her er en liten recap av dagen. Det blir nok ikke sånn blogginnlegg hele tiden

—– Frida

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg