Dere kommer virkelig ikke til å tro hva jeg opplevde! 17.mai recap!

Hei alle mine fantastiske lesere!

Nå er jeg endelig tilbake på bloggen, og jeg har så mye spennende å fortelle dere om hva som skjedde på 17. mai. Dere kommer virkelig ikke til å tro hva jeg opplevde! Selv om det allerede har gått to uker siden nasjonaldagen, så er det fortsatt så mye å dele!

Dagen begynte med at jeg kledde meg i en fantastisk festdrakt jeg kjøpte på Sparkjøp. Jeg elsker virkelig festdraktene deres, de er så flotte! Deretter gikk jeg ut for å se på barnetoget og hilse på alle de søte barna. Det var en utrolig hyggelig opplevelse. Etter det så vi på 17. mai-sendingen på balkongen og fikk med oss kongefamilien som vinket til barna og deltok i ulike aktiviteter på NRK. Jeg elsker å følge med på barnetoget i Oslo og se kongefamilien.

Mens jeg nøt sendingen, laget Mimmi og mamma et herlig grillmåltid til oss. Vi måtte spise tidlig, klokken 13:00, fordi min mor skulle på jobb. Det var deilig med grillmat, ikke bare vegetarisk, og vi fikk til og med besøk av pappa som spiste sammen med oss. Det var en hjertevarmende stund!

Etter måltidet dro jeg ut med noen venner på tivoli, og det var så koselig! Jeg unngikk karusellene som snurrer rundt og kan gjøre deg svimmel, fordi jeg ikke er så glad i dem. Dessverre var det noen uhøflige folk som prøvde å snike i køen til en av karusellene, og det fikk mange til å bli sinte. På grunn av dem måtte folk, vente i hele to timer i køen! Kan du tro det? To timer!

Senere møtte vi noen andre venner, og vi hadde det kjempekoselig etter tivoliet. Vi dro til havna, et sted hvor mange samles, og det var virkelig en hyggelig avslutning på dagen. Selvfølgelig ble det litt lite søvn etter 17. mai, da vi var ute så lenge, men det var verdt det, spesielt fordi vi hadde fri de fleste dagene etterpå.

Hva gjorde du på 17. mai? Jeg vil gjerne høre dine meninger og opplevelser. Del dem gjerne i kommentarfeltet! Vi snakkes i mitt neste blogginnlegg.❤️

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg