Dette kan bli noen tøffe dager!

Hei alle fantastiske lesere, både gamle og nye!

Det har vært stille her en stund, men nå er jeg tilbake. Jeg har så mange innlegg planlagt for dere, og jeg håper dere fortsetter å lese. Men nå vil jeg snakke om mitt nyttårsforsett – jeg skal være vegetarianer i en måned.

Jeg startet i går, og det kommer til å bli tøft, men også gøy å prøve nye matretter som jeg ikke har smakt før. Noen har spurt meg om “what I eat in a day”, så hvorfor ikke kombinere det med hva jeg spiser nå som jeg skal være vegetarianer i en måned?

 

Så her er alt jeg spiste min første dag som vegetarianer: Jeg startet dagen med å innse at jeg ikke kunne spise pølse og brød til frokost. Så jeg gikk for en klassisk frokost med cornflakes, melk, sukker og syltetøy. Det blir nok min frokost fremover.

 

Jeg spiste ikke så mye resten av dagen, jeg småspiste litt smågodt (uten gelatin). Til middag prøvde jeg en vegetarburger, den var overraskende god, men litt tørr. Jeg merker allerede at denne måneden kommer til å bli full av spennende dager med massevis av nye retter.

Bli med meg denne måneden, og jeg vil dele mange flere vegetariske måltider og annet gøy jeg opplever. Fortsett å lese, og jeg håper du vil like det like mye som jeg som skriver det, liker å dele det med deg.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg