Drømmereiser: De ultimate feriedestinasjonene jeg vil besøke<3

Hei alle mine fantastiske lesere!

Drømmen om å reise og oppleve nye steder er noe som fascinerer de fleste av oss. Bli med meg på denne reisen i blogginlegget mens vi utforsker noen av mine drømmereisemål og inspirerende steder som kan inspirere deg til å planlegge din neste eventyrferie!

 

Sydney

– OMG, jeg har så lyst til å dra til Australia og oppleve byen Sydney. Dette er et drømmemål jeg kunne tenkt meg og besøke siden jeg var en liten pike. I Sydney har jeg så lyst til å oppleve operahuset i Sydney, dra på dyrepark besøk i Taronga Zoo, dra på tur i Sea Life Sydney Aquarium.

File:Sydney-collage-wikipedia copy.jpg - Wikimedia Commons

Kilde: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Sydney-collage-wikipedia_copy.jpg

Los Angeles – Anaheim

– Har så lyst til og bare hoppe på et fly og la det flyet ta meg med til der de fleste filmer er laget nemlig Hollywood/Los Angeles. I Los Angeles kunne jeg tenkt meg og se/gå the Walk Of Fame, Se på film på El Capitan Theater, TCL Chinese theater, og ikke minst dra nedover til Anaheim og besøke den aller første Disneyparken “Disneyland Resort”. Dere som kjenner meg vet at jeg er en ekstremt Disney fan og jeg har et mål og det er å besøke alle Disney-parkene i verden i anaheim, orlando, shanghai, hong kong og tokyo disney resort.

Yosemite Collage Stock Photos - Free & Royalty-Free Stock Photos from Dreamstime

Kilde: https://www.dreamstime.com/california-landmark-photos-collage-los-angeles-san-francisco-sacramento-death-valley-yosemite-pacific-coast-california-image124243413

Florida 

– I Florida er det så mange steder jeg har akkurat lyst til å besøke derfor er dette drømmereisen min. Jeg vil besøke Walt Disney World, Universal Studios Orlando, Everglade National Park (Krokodillesafari), Bush Gardens, Sea World Orlando.

Happy 407 Day to Our Happy Place: Orlando, Florida! - Inside the Magic

Kilde: https://insidethemagic.net/2020/04/happy-407-day-orlando-florida-tm1/

Kina

– Besøke Shanghai Disney Resort, Dra inni et sånn tempel i Shanghai, se på fjersynstårnet men mest oppleve byen og se kulturen<3, Gå den kinesiske muren, kanskje se noen pandaer (OMG de er så søøøte)

Collage Great Wall China Stock Photos - Free & Royalty-Free Stock Photos from Dreamstime

Kilde: https://www.dreamstime.com/collage-china-images-my-photos-travel-background-architecture-image130162007

Tokyo 

– Besøke Tokyo Disney Resort, gå rundt i byen, kanskje prøve sånn yukata er det det heter det klesplagget ….

35 Best Things to Do in Tokyo You'll Want to Go in 2023

Kilde: https://preparetravelplans.com/things-to-do-in-tokyo/

Så her er bare et par eksemplar av mange flere reiser jeg ønsker og dra til, så får vi håpe da om jeg ender opp noen av de stedene<3<3 Så for nå, snakkes vi fredag:-)

 

Følg meg på Sosiale Medier

 

Snapchat; Frialb

Instagram: Prinsessefrida

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg