DU GJETTER ALDRI HVA VI SÅ I VINTERFERIEN<3

Hei alle mine fantastiske lesere!

 

Nå er jeg kommet hjem etter og hatt en fantastisk vinterferie oppå golsfjellet, Det har vært mange fantastiske dager hvor vi bare har kost oss og spilt masse kort.

 

Også det som er så fantastisk er at det har vært altså 2 værfenomen som vi kunne se, men som jeg selvfølgelige ikke rakk og ta bildet, så angrer jeg veldig på at jeg ikke tok bilde fordi vi kunne se nordlyset som mange andre kunne se. Noe som var helt fantastisk, men om jeg så det gjorde jeg ikke, men altså klokka bikka 2300 og da kan ikke jeg være lenge oppe uten å se noe, mens det var noen andre som så. Hadde vært så fantastisk og se.

Nordlys, Vær | Fikk du ikke med deg nordlyset i går? Nå får du en ny mulighetFoto: https://www.avisa-valdres.no/fikk-du-ikke-med-deg-nordlyset-i-gar-na-far-du-en-ny-mulighet/s/5-54-808947

 

Det andre værfenomenet som vi faktisk så var at det var 2 stjerner som sto helt stille og var så på linje, men vet dere hva det var? Det var nemlig Jupiter og Saturn som vi kunne se, det var helt fantastisk bildene er fra internett, men så fine.

Foto: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/nQ0J8x/se-opp-venus-og-jupiter-moetes

Nå venter et par dager som jeg bare skal slappe av før jeg skal begynne på skolen igjen, så yas.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg