Endelig!

Hei alle fine lesere!

Nå er jeg ENDELIG ferdig med denne måneden som jeg har klart. Jeg har klart og være vegetarianer i en mnd., omg!  Det skal sies det er ikke til å tro, nå gleder jeg meg masse til og spise #normalt kjøtt og 17 mai.. Det som har overasket meg som det og prøve og være vegetarianer er alle de produktene jeg fant, med en gang jeg så vegetar hylla i en KIWI Butikk var som å være i himmelen ….

Men dette er noe jeg anbefaler alle og prøve. Jeg har funnet ut at en mnd. er nokk, og kunne aldri vært det i hele mitt liv eller lenge i lengden.

 

NÅ gleder jeg meg til å spise wienerpølse fordi 17 mai nærmer seg.

 

Neste blogginnlegg kommer onsdag folkens!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg