Jeg kan ikke tro jeg var der😱Hvor?

Hei igjen alle mine fantastiske lesere!

 

Igår var jeg på Jul i vinterland i Oslo, omg jeg kan ikke tro at jeg faktisk var på Jul i Vinterland for aller første gang. Helt siden jeg var 15 så har jeg hatt lyst til og dratt innover til hovedstaden og gå rundt i vinterland<3 ta pariserhjulet, smake på noe av maten dem har der og endelig fikk jeg mulighet.

 

Jeg dro innover med 2 venner av meg og vi hadde en helt fantastisk dag i Oslo og selvfølgelig jul i vinterland etter skoletid. igår var det en så kjempe fin, fantastiske dag:-)


Snapchat:Frialb

instagram: Prinsesse Frida

TikTok:loveme170804

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg