Jeg reiser til…

Hei alle mine fine lesere!

God mandag kveld! ENDELIG har jeg kommet frem til Skagen i Danmark med familien. Her skal vi tilbringe de neste dagene i en dødsfin leilighet. Leiligheten er ganske fin, men den var ryddet og vasket. Men det var mye vann inne som ble til ekkelt sølevann på grunn av grus og sand vi tråkket i.

Dagen startet med at vi måtte stå opp kl. 5:00. Deilig å våkne så tidlig når du har jobbet seinvakt til 23:00. Så litt lite søvn, men jaja, det går så fint. Så måtte vi dra kl. 05:03 fordi vi dro til Larvik og tok båten over til Danmark, den raske båten “Speedway”. Omg, jeg merket at det var altfor mange folk og trang plass på båten. Det var også litt morsomt fordi vi skulle gå inn på taxfreen, men der var det okkupert gang med ungdommer … Ble nesten litt irritert og sur fordi de ikke hadde noen fri vei.

Så spiste vi en veldig god lunsj med salat og en sandwich med roastbiff. Noe av det beste jeg har smakt! Og en god nyhet: JEG BLE IKKE BÅTSYK. Jeg var litt bekymret for det fordi jeg ikke har tatt båt på 3 år. Etter at vi hadde spist, hadde vi reservert plasser, så jeg fikk endelig sove litt (ikke det beste stedet å sove).

Så kom vi i land i Danmark, og det var 30 minutter fra havnen til feriestedet vi skal bo på. De har badeland her. Etter at vi sjekket inn, dro vi på Rema 1000 (tenk at de har det her i Danmark, kjempe dårlig utvalg, liten butikk). Så var vi ikke der lenge for å si det sånn. Så kom vi hjem, og jeg sov enda litt til. Jeg er ikke vant til å sove kl. 23:30 og deretter stå opp kl. 05.

Etter at jeg våknet, skulle vi spise, og det ble pizza. Vi skal bestemme en middag en dag denne uken, så mamma valgte pizza.

Når vi var ferdige med å spise, spilte vi et kjempe moro spill, “Familiens Spørrelek”. Det er et genialt spill der du kan velge en kategori av 6 og svare på spørsmål om det. Kjempe morsomt! Jeg anbefaler det på det sterkeste. Deretter spilte vi en runde med Yatzy.

Nå har vi akkurat kommet hjem fra en liten gåtur for å finne stranda, men gjett hvem som ikke fant den? HIHIHIHI. Vi sjekket også feriestedet, og de har badeland, minigolf, tennis og masse aktiviteter. Så resten av kvelden skal vi bare kose oss, se en film eller to, eller en serie. I morgen skal vi shoppe bikini/badedrakt, prøve minigolfen og badelandet.

Natta <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg