Lørdag 21.01. En kulinarisk opplevelse på Mirawa i Hokksund: fra pepperbiff til sjokoladekake

Hei alle mine fantastiske følgere! 

På lørdag 21.1  hadde jeg en helt fantastisk og nydelig dag. Jeg var ute og spiste med familien min på den kinesiske restauranten Mirawa i Hokksund. Maten var kjempegod, og det var noe for alle. Jeg bestilte en pepperbiff med pommes frites, salat, og Bearnaise-saus. Kanskje jeg angrer litt på at jeg ikke var tøffere og bestilte noe mer tradisjonelt kinesisk siden vi var på en kinesisk restaurant, men neste gang skal jeg absolutt prøve noe nytt! 

 

Etter middagen dro vi opp til mor og far i Åmot for å spise kake, is og drikke kaffe. Det var veldig koselig, og bestemor hadde laget så mye godt som bløtkake, mandelkake, banankake, sjokoladekake og skolebrød. Så ble det også servert is med topping og sjokoalde saus som stivner på isen. Så spilte jeg et par runder med Idiot med kusinene mine og søsteren min. 

 

Det var en minneverdig og nydelig dag med god mat og hyggelig selskap, og jeg gleder meg til neste gang jeg kan besøke Mirawa i Hokksund for å prøve noe nytt på menyen.

 

PS: Glemte og ta bilder 😅

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg