Morsdag 2023!

Hei alle mine fantastiske lesere, både voksne og barn, mødre og fedre!

Gratulerer så mye med morsdagen på oversudd til alle mødre rundt om i landet! Husket du å gratulere din egen mor på søndag?

Jeg begynte søndags morgenen med å lage meg frokost baguett med skinost og en delilig iskaffe ved siden av med isbiter. Deretter kledde jeg på meg noe pent, fordi vi fikk besøk av bestemor og bestefar og feiret morsdagen hos pappa iår.

Så spiste vi masse gode kaker og masse god mat.  Her er et par bilder fra morsdagen 2023 <3

 

Så da hadde vi pyntet litt til et fint bord, med blomst og høye glass

 

Så spiste kjempegodt kalkun ala pappa<3 med grønnsaker og brun saus og kalkunsaus

Herregud! Altså se så mange deilige kaker slag som min bestemor hadde bakt til i dag. Altså det var Eplekake, Rosinkake, Sjokoladekake, kanelsnurr m/ vaniljekrem❤️❤️

 

Håper du også koste deg med og feire din mor, bestemor eller oldemor<3 På søndag og spiste masse kaker…….

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg