My Bucketlist😂

Hei alle mine fantastiske lesere!

 

i dette blogginlegget sÄ Þnsker jeg Ä dele mine drÞmmer og Þnsker med dere gjennom min bucket list. AltsÄ skrive ned noen av tingen jeg har lyst til Ä oppleve, gjÞre, drÞmmer om fÞr jeg dÞr.

 

VÊre med pÄ en eller annet realityserie

Jeg har sĂ„ lyst til Ă„ vĂŠre med og oppleve det og vĂŠre pĂ„ tv skjermen i en reality serie som f.eks farmen eller Paradise Hotel. For det ser sĂ„ utrolig gĂžy ut jeg er jo kind of med i en serie som ligger ute pĂ„ Tv2 play, men det som er med det er at du ser bare litt av meg er en sĂ„nn tilskuer i serien til Emma Ellingsen “Annerledes”.

Paradise Hotel | Per Heimly   farmen 2039099 7 1490907394401

 

Dra pÄ safari i Afrika

Jeg har alltid drÞmt om og dra til Afrika og dra nedover pÄ kartet, og oppleve denne safarien hvor du fÄr se dyr sÄnn som de lever pÄ prÊrien og savannen. SÄ det er noe jeg absolutt kunne tenkt meg. Men det er sÄ lang flytur dit, heheh er ikke sÄ glad i fly turer

safari-kenya-love-foto

Dra pÄ Haisafari

Det er noe jeg har sett sÄ mye av pÄ youtube og egt over alt det og dra pÄ haisafari det og kunne se en hai. Jeg hadde fÞr et Þnske om sÄnn haibur vet du, men den la jeg vekk med en gang. AltsÄ herregud haien kommer jo inn i haiburet. Nei takk. men det og se hai fra en bÄt eller et eller annet det ser og virker veldig gÞy ut.

 

Dra til New York i juletiden

Ah jeg Ăžnsker meg sĂ„ veldig og oppleve altsĂ„ New York City spesielt under juletiden, nĂ„r du ser pĂ„ filmer og sĂ„nt, altsĂ„ jeg blir sĂ„ “forelsket” i new york nĂ„r det er jul der og ser pĂ„ da disse julefilmene. Åh det er noe jeg har kjempe lyst til Ă„ oppleve.

Christmas in New York 2022 Guide to Holiday Lights & Events

 

Youtuber/Influencer

AltsÄ jeg har ogsÄ en drÞm om Ä bli en youtuber som ogsÄ stÄr pÄ bucket listen min fÞr jeg dÞr. For er get glad i Ä lage forskjelige videor har en vlogg pÄ snapchat Frialb pÄ snapchat. og elsker Ä lage videre like mye som jeg elsker og lage blogginnlegg

 

Som dere ser er det noe jeg faktisk har lyst til Ä prÞve ut fÞr jeg begraves nede i jorden.. Hva stÄr pÄ bucket listen din?

Bildekilder:

Bilde: https://perheimly.no/paradise-hotel/

Bilde:https://fyr.no/fyr-pa-farmen/

https://www.bennettferie.no/afrika-safari

https://www.timeout.com/newyork/christmas

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg