Nå nærmer det seg slutten på en spennende måned som ……….

Hei alle lesere!

Nå har jeg hatt en pause, og jeg er egentlig drittlei av disse pausene, så nå kjører vi på! Hva liker dere best (daglig oppsummering, tips eller oppskrifter)? I dette blogginnlegget vil jeg oppdatere dere om hvordan det går med meg og min vegetardiett. Dere som har fulgt med på bloggen den siste tiden, har hørt at jeg skal prøve å være vegetarianer i en måned.

Nå nærmer denne måneden seg slutten, og gud så godt det er! Jeg synes det har vært gøy å være vegetarianer, men fy fader så dyrt det er! Men nå har jeg faktisk bare 10 dager igjen, så det blir spennende. Jeg gleder meg kjempe mye til å kunne spise vanlig kjøtt og kose meg på varme sommerdager f.eks med grillfester.

Det har vært en morsom utfordring. Noe som har overrasket meg, er alt utvalget av vegetarmat, fra biff (ikke dyrebiff), pølser, servelat og pepperoni. Så mye utvalg har jeg faktisk aldri sett eller tenkt så mye over …

 

 

Så snakkes vi i neste blogginnlegg på tirsdag! Følg meg på Snapchat (frialb) og Instagram (@prinsessefrida) for oppdateringer om bloggen <3

Takk for at akkurat du leser bloggen! Love you guys!!!

3 kommentarer
    1. Alt av kjøtterstatninger som er ment å etterlikne kjøtt er dyrt, men det er fullt mulig å leve kjøttfritt og billig ved å enten lage oppskrifter med kjøtt og droppe kjøttet eller bytte ut med banner, linser, kikerter osv.

      Finnes masse gode vegetaroppskrifter på nett

      1. Bare å ignorere kommentaren over, tror ikke det går for meg å slette kommentarer.

        Mente bønner ikke banner(fikk rettet opp i den andre kommentaren)

    2. Alt av kjøtterstatninger som er ment å etterlikne kjøtt er dyrt, men det er fullt mulig å leve kjøttfritt og billig ved å enten lage oppskrifter med kjøtt og droppe kjøttet eller bytte ut med bønner, linser, kikerter osv.

      Finnes masse gode vegetaroppskrifter på nett

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg