Dag 3: OMG dem har …… i DANMARKđŸ„€

Hei alle mine fantastiske lesere!

God onsdag kveld! HĂ„per du koser deg og nyter dagene der du og din familie er. Her koser vi oss veldig i Skagen, et fantastisk sted. NĂ„ sĂ„ er planen at jeg skal se pĂ„ serien min “CAMMO” pĂ„ NRK. Den serien er kjempefin, og fĂžr det skal jeg skrive dette blogginnlegget.

Dagen startet med at jeg satte pÄ vekkeklokken kl. 10:00 fordi jeg ikke kan sove bort ferien. SÄ tok jeg frem telefonen min som en fast morgenrutine og sjekket e-poster, Snapchat og Instagram fÞr jeg gikk ned til mamma og broren min som var oppe fÞr meg. Deretter dro jeg pÄ badet for Ä fikse ansiktet og vÄkne ordentlig opp.

Vi spiste ostesmĂžrbrĂžd til frokost fordi vi har et helt brĂžd som vi ikke kommer til Ă„ spise opp fĂžr fredag, sĂ„ da lagde vi ostesmĂžrbrĂžd for Ă„ fĂ„ spist opp mye av det. Deretter begynte jeg pĂ„ min make-up-rutine og morgenstellet fĂžr jeg trodde vi skulle spille minigolf, men nei, da skulle vi pĂ„ road trip til Ålborg.

Fra stedet vi bor til Ålborg sentrum/ shoppingcenteret, som vi skulle til, tok det litt over 1 time Ă„ kjĂžre. SĂ„ da var vi fremme, og vi splittet oss opp – jeg og lillesĂžsteren min gikk sammen, mens mamma og Ruben gikk sammen. OMG, dere gjetter aldri hva dem hadde, de hadde Joe and the Juice i Danmark, og med en gang jeg sĂ„ det, var det fĂžrste stopp pĂ„ hele shoppingturen. SĂ„ kjĂžpte jeg en juice kalt “PICK ME UP” som besto av banan, eple og jordbĂŠr. Den var utrolig god. SĂ„ stakk vi innom Starbucks fordi sĂžsteren min ville ha frappe. Etter at vi hadde fĂ„tt drikkene vĂ„re, dro vi innom H&M og deretter en make-up-butikk fordi jeg trengte ny foundation. SĂ„ gikk vi for og mĂžte mamma og dem fordi vi ble lei, og da spiste vi lunsj pĂ„ Charles Jr., en kjempegod burgerrestaurant som absolutt anbefales, folkens.

Deretter gikk turen hjemover, og sÄ tok vi en gÄtur og bestemte oss for Ä gÄ til stranden, som var et godt stykke unna hotellet. NÄr vi kom tilbake, bestemte vi oss for Ä spille minigolf. Det var ganske jevnt, men sÞsteren min vant spillet, og jeg kom pÄ andreplass.

NĂ„r vi kom tilbake til rommet, var det tid for middag. SĂžsteren min bestemte seg for Ă„ lage pasta og danske pĂžlser. Etter maten ble jeg satt opp til Ă„ ta oppvasken.

NÄ har vi bestemt oss for Ä ta kvelden med ro. Jeg skal sette meg godt til rette med et glass cola og se pÄ serien min. For i morgen er planen at vi skal ta en tur ned pÄ stranden! OMG, jeg gleder meg 
 Snakkes i neste blogginnlegg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg