Opplev mine planer i helgen – fra mesternes mester med bestemor til FARMEN KJENDIS med familien

Hei alle mine fanttiske følgere <3

Nå er det gått en uke siden jeg delte hva jeg skulle gjøre i helgen. Og det tenkte jeg å skrive om i dette blogg innlegget så bla ned for det vil du ikke gå glipp av🫶

Fredag: Altså på fredag skal jeg oppover til min bestemor etter skolen og det gleder jeg meg kjempe mye til. Vi skal også se på  se mesternes mester jeg og bestemoren min. Altså hu og jeg digger det programmet for det er kjempe kjekt og se alle de øvelsene. Så det kommer vi til og se så skal vi sikker spille noe kort og egt kose oss og nyte at nå er helgen her. Skal nok jobbe litt før mesternes mester<3

 

Lørdag: Er vel egt planen og bare slappe av vi skal sikkert til Eggedal en tur, men det får vi se når det kommer. Vi skal nok også gå en tur🫶

 

Søndag: Er det det samme som alltid bare at det blir litt annerledes fordi jeg skal ta bussen hjem igjen fra Mimmi. Mimmi er det jeg og familien kaller mormor❤️ Og når jeg kommer hjem skal jeg … tror de fleste skjønner hva jeg skal da skal jeg benke meg foran tv med familien også skal vi se på FARMEN KJENDIS.

SÅ det er planen for den kommende helgen, har du noen planer?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg