Påskefilmer du kan se i 2023

Hallo alle mine fantastiske lesere og god skjærtorsdag!

Nå som påsken har begynt hos de fleste tenkte jeg og dele noe du kan se på i løpet av påsken på en sein aften, med familien din. Og dette er noen filmer alle burde få meg seg. For man kan også få påskestemning av disse filmene:-)

Hopp:

Hopp - SF Anytime

Her kan du se HOPP, med et abonnement: Skyshowtime, Viaplay

Hunden Som Reddet Påsken: 

Filmen er ikke tilgjengelig på noen strømme tjenester, men du kan kjøpe den: Apple Tv eller så kan du sjekke ditt nærmeste bibliotek. Kanskje de har den:-)

De fem legendene:

De fem legendene - Film online på Viaplay

Hvor kan jeg se den? Viapaly, Netflix og Skyshowtime

Petter Kanin:

Petter Kanin | Sony Pictures Norway

Hvor kan jeg se den? Viaplay

Petter kanin 2 

Petter Kanin hopper hjemmefra | NFkino

Hvor kan jeg se den? Viaplay

 

Så er her er noen påskefilmer som kan gi deg påskestemning, det gir ihvertfall meg det. Får påskestemning av og se en eller alle disse filmene mens du spiser godteri:-)

 

GOD PÅSKE!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg