Valentine’s day 2023😂

Hei alle mine fantastiske lesere!

 

I går feiret jeg ikke valentine’s day, men min far hadde bursdag … Så jeg og familien på 4 dro ut for å spise og koste oss veldig med det. Pappa fikk på morgen I går en gave fra oss 3 barna fra Morgenlevering, som hadde lagt en gave fra oss i postkassa til pappa. og i den esken lå det 2 dounuts, 3 makroner og masse mini marshmallow, og 4 cupcakes. Og det startet pappa med før vi senere på dagen skulle ut og spise, da var det ingen ting annet som fristet nemlig Burger King, så da dro vi for å spise der.

Før vi tok turen videre til mor og far i åmot og spiste kake og feiret sammen med dem også. Så i går feiret jeg ikke valentine’s day men vi feiret pappa fordi han hadde bursdag på selve valentine’s dagen.

 

Nå skal jeg snart spise så snakkes vi i morgen.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg