Spørsmålsrunde: Bli bedre kjent med meg og mine drømmer

Hei alle sammen! 

Tusen takk for alle spørsmålene dere har sendt inn om meg og mitt liv. Det er utrolig at jeg faktisk har begynt å blogge, og jeg håper dere synes det er gøy å følge med på bloggen min.  

 

Så, la oss starte med spørsmålsrundene. Jeg har fått så mange spørsmål at jeg har delt dem opp i to deler. La oss begynne!  

 

Hva går du på vidregående, er det spennende og gøy? Du begynte på VG1 på nytt? 

Jeg går nå Helse og Oppvekst. Før jeg begynte på dette gikk jeg på Salg, Service og Reiseliv 1 VG, og på VG2 gikk jeg Salg og Reiseliv. Dette var ikke noe for meg, så jeg begynte på Helse og Oppvekst og nå ønsker jeg å bli barne- og ungdomsarbeider. 

 

Hvilke interesser og hobbyer har du? Jeg er veldig interessert i sminke, og jeg følger også med på ulike influencers og bloggere. Jeg synes det er gøy å dele livet mitt med andre og se hvordan andre lever sine liv. Akkurat nå er min hobby kunstløp, jeg elsker å ta på meg skøyter og danse på isen. Før hadde jeg mange hobbyer, men jeg synes kunstløp er gøy fordi det ikke har noen tidsplan og jeg kan gjøre det når jeg vil. 

 

Hva er drømmejobben din? Som jeg nevnte i det første spørsmålet, ønsker jeg å bli barne- og ungdomsarbeider. Men min ekte drømmejobb er å jobbe for Disney, spesielt å jobbe i Walt Disney World. Jeg har en stor lidenskap for alt som har med Disney å gjøre, så det ville vært en drømmejobb for meg. 

 

Hvorfor skal du blogge?  For meg er hovedgrunnen det å dele livet mitt og forskjellige ting som mat, tips og tanker om spesifikke temaer. Jeg synes det er veldig gøy å skrive, og selv om noen mener at blogging er litt ut, tror jeg det handler om at mange kanskje synes det er litt kjedelig. Derfor tror jeg det er viktig å prøve forskjellige ting for å opprettholde interessen. Denne helgen prøver jeg for eksempel en ny oppskrift og gleder meg til å dele den med dere.

Hva er favorittferien eller reisemålet ditt? Jeg elsker å reise, spesielt å ta fly og besøke varme steder. Ikke altfor varmt, men litt både kaldt og varmt. Mitt neste reisemål er enten Alicante i Spania eller Gran Canaria. Jeg tror jeg skal dit i sommerferien, … så det blir veldig koselig. Skal selvfølgelig oppdatere dere når jeg drar dit.

 

Hva er dine mål for fremtiden? Målene mine for fremtiden er å prøve å leve ut drømmene mine, og å følge mine drømmer om å jobbe for Disney/Barne- og ungdomsarbeider. Jeg har også et annet mål om å reise mer og oppleve flere nye steder og kulturer. Ønsker også og etter hvert kunne bli influencer, det hadde vært kult. Generelt sett, ønsker jeg å være lykkelig og gjøre det jeg elsker. 

Så der har du det, en spørsmålsrunde om meg! Jeg håper dette har gitt deg et litt bedre innblikk i meg som person, og jeg håper du har likt å lese dette innlegget. Jeg setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så ikke nøl med å la meg få vite hva du synes om dette innlegget eller hva du vil lese mer om i fremtiden. Takk for at du leser bloggen min!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg