Supriseparty 2023!😱

Hei alle mine fantastiske lesere!

 

God Mandag, folkens på fredag var jeg med på og arrangerte en surprise fest for min pappa som hadde bursdag på tirsdag. Da hadde vi samlet noen av pappa’s nærmeste venner og skulle overaske han da. Og tror jeg faktisk aldri har vært så stressa før, som jeg var på fredag. Det var fult kaos fra jeg kom hjem fra skolen også skulle vi dra nesten med en gang.

Når vi var på vei måtte vi finne på en unnskyldning så vi kunne komme oss inn i huset, ikke spør hvorfor. Så hadde vi fått han ene vennen til og ta med pappa ut og kjøre, mens vi ordnet i stand med ballonger, mat, servietter, dekking av bord osv. Når vi skulle blåse opp ballongene så holdt jeg og egt flere og få hjerteinfarkt fordi vi hadde blåst for mye luft i dem så de sprakk 1 etter en og til slutt var det 3 ballonger, det var totalt 8.

Det ble servert Bali kyllingryte og det var kjempegodt, etter festen dro vi da hjem igjen og da var det bare å finne loppe kassa fordi hadde aldri trodd jeg skulle bli så utslitt. Men alt i alt var den en vellykket fest, alle ble fornøyde så vi får være fornøyde med det.

Bildedryss:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg