Top 4 ting å gjøre på regndager (59 plass ?)

Hei alle sammen!

Omg jeg har nesten ikke ord, jeg har begynt å blogge igjen og når jeg så på statistikken var jeg på 59 plass av 100 og det er en plassering jeg syntes er veldig artig, del gjerne bloggen/snapchat kontoen min. Og tusen takk til at akkurat du leser blogge<3<3

Nå til blogginnlegget. Synes du det er ganske kjedelig når du må være inne på regndager, eller ikke orker å dra ut, men vet ikke hva du skal finne på. ikke vær redd her er noen tips..

 

Ta frem et spill og spill med familien<3

– På regndager syntes jeg det er kjempegøy å spille spill med familien her i familien er vi veldig glad i og spille kahoot, vi har også et kjempegøy spill som heter vil du vedde som er perfekt for hele familien. Lager et innlegg for spill jeg digger som du kan spille med familien din fordi DET er MANGE ….

 

Se en film/serie

– Når jeg kjeder meg syntes jeg det er kjempedeilig å krype under dyna og sette på en film, jeg har begynt med en challenge og se alle DCOM (Disney Channel Original Movies). Og det finnes så mange filmer og serier du kan se på som du finner på Neetflix, Viaplay, Disney+, HBO, Skyshowtime, Tv2 Play o.s.v.

 

Rydd ett eller annet/Organiser kleskapet 

– Finn noe hjemme og rydde kanskje du har en skuff som trengs og ryddes. Dette er faktisk noe av det kjedeligste jeg vet om, men på regndager syntes jeg det er så gøy og rydde når jeg ikke har noe å gjøre i motsetning til når det er sol og varme. Så finn en skuff eller hylle du kan rydde og sørg for å ha organisering. Elsker også og gå igjennom kleskapet/skuffen og brette klær.

 

Bake noe 

– På regnfulle dager så kan du ta frem desilitemålet, vekta o.s.v. og begynn og bak et eller annet. Husk og spør foreldrene dine om lov da, men det er noe som faktisk kan spre glede selv på regnfulle dager for deg og familien. Bak noen skoleboller, sjokoladeboller, sjokoladekake, brownie…..

 

Og igjen tusen takk for en fin plassering, spre og del bloggen og gjerne snapchat kontoen min<3

 

Snapchat: Frialb

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg