Ukens spørsmål #uke16

Hvorfor har du vært borte fra bloggen?

– Jeg har vært borte fra bloggen fordi jeg har vært syk de siste ukene, så jeg har ikke orket å skrive. Når jeg endelig ble frisk, begynte jeg å lage noen innlegg, men har ikke fått postet dem ennå. Da jeg var syk, mistet jeg også litt motivasjon til å blogge. Men nå er jeg endelig tilbake <3

Hvordan går det med deg?

– Med meg går det kjempebra takk som spør<3. Jeg begynte på teater for et par uker siden så det er jo kjempespennende noe jeg har sett frem til, har vært medlem av samme teater morsom historie som jeg kan forklare i et annet blogginnlegg. Hvordan går det med dere der ute?

Hvorfor har du valgt og være vegetarianer?

– Grunnen til at jeg valgte å være vegetarianer for en mnd. var rett og slett en utfordring jeg fikk som jeg så litt fram til og som hadde tenkt en del på selv, at tenk om hvordan det hadde vært og være vegetarianer (https://fridaalbjerk.blogg.no/na-naermer-det-seg-slutten-pa-en-spennende-maned-som.html). Men nå nærmer den mnd. seg slutten og jeg er så klar for å spise vanlig kjøtt.

Hva gjør du på en normal dag?

– En normal for meg nå er at jeg går jo på skole, så når jeg kommer hjem jobber jeg litt med og svare på e-post. Også tirsdager jobber jeg som fritidskontakt, og på onsdager har jeg teaterøvelse så det er en normal dag.

Er du russ i år?

–  Nei, jeg er ikke russ i år. Kullet mitt altså 04 er russ i år, men jeg har valgt og ikke være russ fordi syntes ikke det er meg … også er det så dyrt 😂

Kan du skrive litt om livet ditt oppturer og kanskje noen nedturer?

– Jaaaaa<3 Det må vi jo kunne få til, fått skrive litt om det.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg