Vinterferien 2023

Hei alle fantastiske lesere!

 

Nå tenker jeg det er på tide og skrive hva jeg skal gjøre i vinterferien, som noen personer har hatt men jeg bor et sted hvor vi har vinterferie nå. Og i vinterferien så har jeg planer om at jeg har tenkt meg på hytta til tanta mi i Gol. så det blir kjempe spennende. Vi skal gå turer, spille og kose oss. Det er jeg, Mimmi og broren min og tanta mi.

Håper du som har eller skal ha vinterferie koser deg og har det gøy og egt slapper av…… Det er viktig.

Snakkes.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg